Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 30 december 2009

Året 2009 del 2

Maj


Jag läste på Breaking Dawn och åt ute. Lite kylskåpspoesi. I musikväg så var ALL CAPS det nya heta. Jag fick Miyavibiljetten efter många om och men och var glad. Right Round – Flo Rida feat Kesha. Jag träffade på fulla gubbar klockan 8 på morgonen. Jag var ganska fin i Maj. Norge vann ESC. Jag åkte till Vasa med Svepsgänget. Jag var i Sverige och hade helt otroligt roligt.

Juni


Jag fixade naglarna och köpte vackra böcker. Regnigt sommarväder. Jag bodde en stund hos PnT och hängde med vänner. Jag shoppade en massa smycken. Jag fick ett namnhalsband . Längtan till Sverige var stor. Emma Watson var model för Burberry och hon var snygg. Jag gick från singel till förlovad på facebook. Jag och lillebror gick på RAW LIVE och blev galna. Jag åt pasta och drack äppeljuice och städade mitt rum. Jag kollade på The Law of Ueki och Avatar. Jag fick fint halsband på posten och dvdbox med ett av världens bästa barnprogram. Läste Phonephucker. Köpte massa böcker. Midsommaren firade jag i Sibbos skog och brände en båt och installerade The Sims 3 på pappas dator. Jag åkte till Tammerfors helt extempore. Michael Jackson dog och världen stannade. Hana Yori Dango gjorde mos av min hjärna.



Juli


Jag blev ett år äldre och firade med vänner i Ukko Munkki och Amarillo. Köpte en ny telefon. Blev Vulpix i ett facebook test. Läste The Curious Incident of the Dog in the Night-Time skriven av Mark Haddon som jag fick som födelsedagspresent. Städade mitt rum igen. Hade fina msn konversationer med Nelle. Hällde i mig en hel del Coca Cola. Min mamma började läsa Harry Potter. Märkte att mitt hår växt och ändrat färg en hel del under 8 månader. Jag hängde som hjälpare på Animecon under ett veckoslut. Mitt hår fick nytt utseende. Jag läste HarryxDraco fanfic. Kollade på One Piece och Death Note. Jag fann en kärlek till nycklar i smycken. Blev otroligt glad när Katie Macalister skrev åt mig på twitter. Blev kär i Kamenashi Kazuya. Såg Slumdog Millionaire och Jai Ho spelades på repeat i veckor. Hade vackert städigt rum i någon vecka säkert. Fattade tycke för koreansk musik. Världen fick mjuka kanter pågrund av för lite sömn och för mycket HYD fanfic skrivning. DFTBA spelades massor. Kollade på Cardcaptor Sakura. Lärde mig göra vänskapsarmband under en natt. Fick en fantastisk t-skjorta på posten.


publicerat klockan 19:41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar