Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 6 december 2009

My girls in sweden

Image and video hosting by TinyPic

Ni har ingen aning om hur mycket jag saknar mina flickor i Sverige. Det är verkligen massor.

På bilden ovanför ser ni kära Emelie som ger Mumin en puss. Jag köpte den åt henne på båten när jag var över förra gången. Han kunde stå själv vilket vi tyckte att var ganska så fantastiskt! Jag väntar på att hon skall blogga om mumin på sin blogg. Ta lite bilder på honom och visa åt mig att han mår bra där och att hon tar bra hand om honom.

Orsaken till att jag började tänka på Emelie och Mumin är det att hon nämnde mig (och Finlands självständighetsdag) i sin blogg idag och det var lite roligt. Jag har faktiskt inte firat alls egentligen. Jag har inte ens nån aning om hur man skall fira självständighetsdagen. Jag har ju inte fått någon inbjudan till slottsbalen eller något annat kul. Så jag har bara suttit hemma och degat. Tittat på Full Metal Alchemist och det borde alla göra egentligen. Den är så bra!

Ge mig pengar så att jag kan åka över och krama mina underbara flickor i Sverige!

PS. Tack, Nelle för att du finns! Love you so much! (och jag vet att du troligen inte läser detta men ändå.) DS.

1 kommentar:

  1. Enda sättet jag brukar fira på är att titta på balen lite...

    SvaraRadera