Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 5 december 2009

Städat rum.

För att få er att förstå hur stort jobb jag gjort så kan jag berätta att min mamma just kom in i mitt rum och tappade hakan. Det borde nästa berätta åt er att det verkligen inte såg ut såhär igår.

Image and video hosting by TinyPic
Spriten är gömd bakom julkalendern. Egentligen inte eftersom den är tom.
Image and video hosting by TinyPic
Smycken och smink. Och tidningar.
Image and video hosting by TinyPic
Soffa.
Image and video hosting by TinyPic
Säng.
Image and video hosting by TinyPic
Dörren och klädskåpen (som är proppfulla).
Image and video hosting by TinyPic
Fin bokhylla och massa böcker.
Image and video hosting by TinyPic
Böcker böcker böcker och mitt liv. Datorn that is som skulle behöva ett namn. Honey gick ju och dog.
Image and video hosting by TinyPic
Printer, Honey och Buddie och julklapp.

Jag blev färdig vid 4 på morgonen. Helt klart värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar