Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 13 december 2009

Hana Yori Dango and Boys Before Flowers


Boys Before Flowers


Hana Yori Dango


Jag har nu kollat båda versionerna och älskar verkligen båda massor. Jag rekommenderar att ni söker upp dem och kollar. Det är verkligen värt det.

I koreanska versionen älskade jag det att de hade mera triangeldrama än i den japanska. Så fantastiskt bra!

Ja, jag kan medge att jag nog grät lite.

Jag älskar Oguri Shun som spelar Rui Hanazawa i Hana Yori Dango. Han är en vacker kille. Och nu efter att jag sett Boys Before Flowers gick jag ju och förälska mig i Kim Hyun Joong som spelar Yoon Ji Hoo. Roliga är ju att det är egentligen samma karaktär. En av huvudpersonernas bästa vän. Verkligen älskar den karaktären!

Ni kan ganska lätt se vilka det är på bilderna. haha.

1 kommentar:

  1. Hejhej:)
    Jag har bara kollat på Hana yori dango, och blev heeeelt käääär i den..
    Och plus det så är jag OXÅ kär i Oguri Shun( Hanazawa Rui, en väldigt fin kille..) Synd att jag inte är japan och bor i Japan.

    SvaraRadera