Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 25 december 2009

Candle

Image and video hosting by TinyPic
Jag tar alltid en massa bilder på ljus. Och på julen så tänder man alltid ett ljus vid något skede av kvällen och då kan man helt säkert hitta mig där med kameran i högsta hugg. Den där bilden tog jag igår hos pappa när vi väntade på att mamma skulle dyka upp så att vi skulle kunna hugga i maten.

Idag vaknade jag jättesent. Vid 1 faktiskt och svor lite över det. Jag måste börja göra något åt min dygnsrytm. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det nu. Jag och min lillebror var en sväng och hyrde en film. Wallander Prästen och den var riktigt bra. Tittade den från lilla tvn som annars är i lillebrors rum, men vår stora har sagt upp kontraktet. Den var ju 15 år gammal så kanske det var på tiden.

Nu har jag ätit massa godis och mår lite illa. Usch.

-o-o-o-

Me and my brother watched a movie today and ate a lot of candy. Now I feel very sick. And our big TV is dead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar