Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 30 december 2009

Året 2009 del 1

Skinkan utmanade alla att skriva ett sammandrag av sitt år och eftersom jag har så mycket fritid så tog jag och gjorde det. Här har ni del 1.

Januari


13 Januari startade jag den här bloggen. Då åt jag kött för första gången på en tid. Man skall inte se på hemska youtube videon som Meet Your Meat. Jag spelade en massa The Sims tydligen. Sveps var en stor del av min vardag. Och även Insiders var en stor hit. Jag ville lära mig spela piano igen men det har inte gått framåt ännu. Jag försökte bli mer hälsosam och inte äta en massa godis. Jag tror att jag misslyckades. Wrestling! Jag fick brev från England. VPFPH höll en blogtv show. Jag hoppades på sommarjobb i sverige men det glömdes bort. Även flytt till Sverige lockade massor. Jizz in my pants var det bästa på länge. Lady GaGa blev en del av mitt liv. Och det var jätte jätte kallt. Ja, minus 15 för att vara exakt.

Februari

Jag städade mitt rum för en gångs skull eftersom vi skulle få besök av storebröder. Jag var klädd i ljusrött och min storebror kallade mig prinsessa. Bilder på det städiga rummet. Jag träffade Ment för första gången vilket var fantastiskt roligt med tanke på att jag känt honom jätte länge. Jag frös av mig tårna under en gallerirunda. Jag spelade Pokemon Red och gjorde en youtube video om det. Jag var positivt laddad för resten av mitt liv. Mina ord försvann in i en artikel. Jag var tydligen väldigt lat. Skrev ett inlägg som dedikerades åt bokstaven Z. What Facebook is for fick avsluta månaden.

Mars

Dailybooth tog över mitt liv. Livet på Sveps fortsatte. Twilight serien lästes flitigt. Egobilder togs i massor. Jag hade absolut ingen självdisiplin och gick inte på promenader. Min bästa och äldsta vän hade födelsedag. Buddie blev en del av familjen. Jag var mycket stressad och höll på att brista i sömmarna. Jag var sjuk och åt pasta carbonara. Fina Sarah fyllde år. Jag shoppade lite stuff. Såhär såg jag ut ett veckoslut. Min artikel blev publicerad i Mentora. Min portfolio var 77 sidor lång när den printades ut på Sveps. Jag skulle börja studera till merkonom. Charlie och Accio Deathly Hallows. Jag klarade av en hel månad på Dailybooth. Paniken och osäkerheten slog till igen.

April

Det blev ljusare och solen lyste. What if av Darin var kärlek. VEDA/BEDA/DBEDA/TEDA var månadens grej. Pappa köpte en egen dator. Jag och Hanna började skriva blogg ihop på engelska. Nerimon och en låt om Pokémon. The Sims var fortfarande det bästa. Takin’ back my love av Enrique var kärlek. Sailor Moon var nästan slut och jag ville dö lite. Mario Kart Love Song, vissa kommer på så bra stuff. Jag fick reda på att Tom Felton kan sjunga. En hel vecka i egobilder. Det blev varmt plötsligt. Jag satt och nördade hos pappa. Emelie var sötast. Tallulah av Sonata Arctica fick bli det sista på månaden.

Publicerad klockan 13:01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar