Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 2 mars 2009

. 85 . I can live.

Köpte Eclipse idag när jag och Anna sprang runt i stan medan vi väntade på att Tony skulle sluta. Egentligen så borde jag inte ha gjort det, men jag kunde inte motstå det. Jag får leva mycket fattigt tills jag får pengar, men det klarar jag nog av...tror jag åtminstone.

Vi alla tre var hos Tony där vi färgade Annas hår, eller Tony gjorde det eftersom jag inte gör sådant helt enkelt. Jag färgar inte hår, period. Frisören får färga mitt. Såhär kul såg det ut.

Jag köpte även ett häfte, 3 nagellack och Phonephucker av Tanja Suhinina. Hur fantastiskt som helst enligt mig.

Godis köpte jag även, men det behöver inte diskuteras alls. Scch.

Annars så kände jag mig otroligt trött idag på morgonen på sveps och hade jättesvårt att koncentrera mig på att lyssna på W som pratade om websidan. Men nu behöver jag inte jobba på den längre eftersom jag fick den färdig. Jag känner mig så duktig. Nu måste jag bara på något sätt få min fina artikel klar. Hur skall jag lyckas med det...hmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar