Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 7 mars 2009

. 95 . Hos pappa.

Som jag redan igår nämnde så skulle jag idag gå och kolla upp ett erbjudande till elisashopit. Det var jag och därför kan jag nu blogga även om jag sitter, okej, ligger, hos min pappa. Så det betyder alltså att jag kommer att kunna blogga varje dag utan några pauser alls. Min bild som jag tog på morgonen fören jag åkte säger allt om hur glad jag känner mig just nu. Den här datorn, som har fått namnet Buddie, är den sötaste lilla grejen jag sett på länge. Jag är kär.

Dessutom så behöver jag inte längre ha samma bakgrund på alla bilder till dailybooth. Eftersom jag nu har en dator som jag kan flytta på. Min gamla stora dator är det lite jobbigt att flytta på helt enkelt att jag bara inte orkar göra det.

Så för första gången i den här bloggen får ni en bild på mig med annan bakgrund. Yay!

Aww I look so happy. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar