Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 10 mars 2009

. 102 . Tired Superstar.

Jag vet inte exakt vad jag skall skriva, men det kvittar för tillfället. Jag är trött. Och alldeles för fast i Eclipse för att ens tänka på något annat än den, nästan åtminstone.

Men det tänker jag inte lägga in i bloggen över huvudtaget. Det vill jag verkligen inte göra.

Efter Sveps åkte jag, Tony och Kalle till Tony. Även om pojkarna ville ha lite av en spelkväll så var de ändå snälla och lät mig komma med. Jag satt och läste Eclipse medan de spelade...någonting. Och så paijade jag katten såklart.
Och åt pizza. Och gjorde Tony glad.

Jag är stressad vilket betyder att jag brister i sömmarna helt och hållet. Det är bara så jag fungerar. För många människor som försöker hjälpa, men egentligen så gör de mig bara ännu mer förvirrad. Jag är bara ibland lite för snäll och vågar inte riktigt sätta min fot ner och säga vad jag exakt vill.
Det blir jobbigt i längden.
Men inget mer om det.

Gonatt på er!

1 kommentar:

  1. Ja den där pizzan va ju super tjock också! hahaha

    Sen så kan jag ju lägga till att spelet vi spela heter Perfect Dark Zero. ^^

    SvaraRadera