Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 9 mars 2009

. 100 . Man borde ju fira detta!

Herregud! Inlägg nummer hundra sitter jag nu och skriver på och det känns ganska så overkligt. Hur kan jag redan ha fått ihop hundra inlägg?! 100! Det är ju ganska så mycket!

Åtminstone så känns det mycket. Kanske det inte är så mycket som jag tycker att det är. Jag vet inte.
Men jag är stolt över mig själv som lyckats skriva så många inlägg på en och samma blogg, med tanke på att jag har en tendens att byta blogg helatiden.

Undrar om man nästan borde fira detta på något speciellt sätt. Köpa en kaka och äta upp den? Nej, fy, jag mår fortfarande illa från igår. Så ingen kaka.

Men grattis åt både mig själv och bloggen. Eller något.

Nu skall jag fortsätta firandet med att läsa på Eclipse.

Puss o kram!

ps. för er som tycker om onödig information så kan jag berätta att detta inlägg är skrivet på Buddie. ds.

2 kommentarer:

  1. Grattis på hundraårs nej! hundrainläggsdan! :D

    SvaraRadera
  2. Gratuleraaar ! :)

    SvaraRadera