Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 20 mars 2009

. 115 . Jag shoppar nog ibland.

Jag fick lust att fota lite igår och kom på att jag faktiskt shoppade lite även, så jag tog och fotade det jag köpte.

En liten söt minipinsett som var på rea. Den är så söt att jag dör lite. Och ljusröd. Kärlek.

En liten spegel som också var på rea. Jag har tänkt på att köpa en sån nu en tid så nu tog jag och gjorde det, när den nu var på rea och allt.

Pick! Fish.
Småsmå saltkex i liten fiskform. Så otroligt söta!

Sist, men inte minst. Ett otroligt fint halsband från IBERO. Jag har blivit lite kär i allt som har körsbär på sig. T.o.m min lillebror tyckte att det här halsbandet var fint. Det överraskade mig smått.

PS. Tryck på bilderna så får ni dem större. DS.

1 kommentar:

  1. Halsbandet va fint :D
    Joo men nu e stolen bytt :D

    SvaraRadera