Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 11 mars 2009

. 103 . White Horse.

Jag sitter och lyssnar på Taylor Swift som faktiskt är ganska så underbar. Jag tycker om att hitta nya fantastiska artister att lyssna på.

Fortfarande så drar Eclipse i mig så jag kan inte sluta läsa. Har läst över 500 sidor så har inte så mycket kvar av boken. Jag är verkligen glad att jag faktiskt har nästa bok färdigt redan så jag behöver inte ens tänka på att jag borde köpa den. Det kan jag tacka Anna för. TACK.
Sånt gör mig lycklig.

Vi kom på en till idé på Sveps, men detta gör mig inte mera råddig utan egentligen mera klar i knoppen. Detta känns som ett bra alternativ eftersom jag kommer att behöva den kunskapen i livet. Det känns bättre än att bara göra någonting för att få andrastadietsstudier. Om jag väljer att göra detta så kan jag ha nytta av det jag lär mig.
Det är alltid bra.

På bilden visar jag tre brev som jag fick från SAMMA ställe. Jag förstår inte idéen i det, men det är inte mitt problem. Jag kan bara tänka på det att det är hemskt papperslöseri. Vad onödigt. Man kan faktiskt få in allt i ett kuvert.
Skulle man ju tro.

Det känns klart bättre idag.

NP: White Horse - Taylor Swift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar