Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 28 mars 2009

. 128 . Save the Last Dance.


Idag kom jag hem från pappa, för att jag hade tråkigt. Men jag träffade nog Tony och Anna på stan och vi var till Chaplin och spelade Biljard. Tony blev glad över det att jag även spelade fast jag sagt att jag inte vill spela Biljard. Men det var riktigt roligt faktiskt, även om jag förlorade mot både Anna och Tony. Jag är inget bra på spel helt enkelt.

När jag sen äntligen kom hem så satte jag på Save the Last Dance filmen och tittade på den. Mycket bra film enligt mig om man är som jag och tycker om dansfilmer med mycket musik och rörelse. Jag är ett stort fan av sådana filmer. Och dans i allmänhet. Det är det finaste som finns.

Nu funderar jag på att ta och lägga på Save the Last Dance 2 som också finns med i dvdn, som ni ser så står det 2 disc dvd på den. Bara för att jag inte orkar sitta vid datorn just nu och jag får ändå sova imorgon. Och jag är på stort filmhumör.

Filmer är underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar