Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 19 mars 2009

. 112 . In other news.

skrivet på X3M.

På senaste tiden har det uppstått en hel del inlägg om det här med att låna bilder från internet till egna bloggar och hur okej det är. Jag har även skrivit ett inlägg om det som ni kan kika in här. Om ni alls vill veta. Där finns även 2 länkar till 2 andra inlägg om samma sak.

Men för att säga det kort så kan jag berätta att NEJ det är aldrig okej om man inte har frågat fotografen först. Man kan få räkning i nacken på sig annars.

In other news så sitter jag fortfarande och snörvlar och känner mig dålig. Men jag tror att jag ändå skall försöka gå till sveps. Om de sen skickar hem mig så är det helt annan sak.

ÅHH solen skiner! VÅRVÅRVÅR!

- Humör: ok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar