Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 22 mars 2009

. 118 . Veckoslutet.

Veckoslutets bilder, eller jag varje dag.

FREDAG
Satt på pappas soffa och tittade på backhopp tillsammans med pappa och lillebror. Fast då så tittade jag egentligen inte så mycket eftersom jag inte tycker om att titta på någonslags sport alls. Men jag satt och surfade i vardagsrummet ändå.

LÖRDAG
Jag tog snabbt en bild när vi (jag och lillebror) väntade på att youtube skulle ladda det vi tittade på. (Sailor Moon om ni nu måste veta.) Alla ni som tycker om Harry Potter märker säkert den fina planschen som jag har bakom mig.

SÖNDAG
Hemma. Med huvudvärk och annan värk. Hela min kropp verkar ha någonting emot mig, dock så snorvlar jag inte längre lika mycket och det är skönt. Känner mig trött och hängig. Fast Sailor Moon har gett mig goda skratt även idag.

1 kommentar:

  1. hoppas du blir frisk bums!
    så söt du är! kram!

    SvaraRadera