Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 13 mars 2009

. 106 . Fredag den 13:e.

Fredagen den 13:e. Jag har inte märkt av dålig tur, utom det att Jezpa (som jag fortfarande kallar henne på internet av någon orsak.) inte ringde och meddela att hon och Tony inte sen heller är påväg till mig. Det vanliga är ju att man faktiskt meddelar om det blir ändring så att inte nån måste sitta och vakta telefonen och så vidare.

Jag hatar verkligen och sitta och vänta på att nån skall ringa. Det är bara jobbigt och NEJ, FY FAN. Inget för mig helt enkelt.

Usch nu börja min ena, stora, dator låta hemskt så jag tror att jag skall ta och stänga den här för natten. Jag skulle kunna gå och läsa eller någonting annat. Känner mig halvdöd.

Nu låter den inte längre. xD

Men godnatt nu ändå.

2 kommentarer:

  1. Ouch, ja jag e oskyldig! inte jag som lova att ringa tillbaka! o.o

    SvaraRadera
  2. inte heller märkt av nån otur idag..som tur är =)

    kram på dig babe!

    SvaraRadera