Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 4 mars 2009

. 89 . Att bli bättre.

Att fota outfitbilder är jobbigt när ens rum ser ut som ett katastrofområde. Jag vill ju definitivt inte visa hela världen hur katastrofaliskt lat jag är.

Så jag orkar nog inte ta någon outfit bild idag, sorry.

Ni kan få godis istället. Det har jag så det räcker för hela världen. Eftersom jag har alldeles för mycket när jag egentligen inte borde ha någonting alls. Inget godis, iaf.
Men jag tycks faila stort när det kommer till att minska på godisätandet.

Och börja promenera har jag inte heller gjort. Jag har dåligt samvete eftersom jag vet att jag borde. För att jag vill göra det. JAG VILL. Men jag har ingen jävla självdisiplin.

Sämst. Jag måste allvarligt bättra mig. Bli duktigare.
Jag har börjat med att organisera mina e-mailer. Det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar