Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 7 april 2009

. 149 . Double Double Toil and Trouble.

Det här är ett snabbskrivet och kort blogginlägg som jag vill skriva fören jag springer till tvn och sitter där i två timmar. Jag kommer att börjar skriva svenska i den här bloggen igen, eftersom jag just startat en ny blogg tillsammans med min fina kompis Hanna. Hon har skrivit första inlägget och jag tycker att ni alla skall gå och läsa och kommentera snällt.
Den bloggen kommer att vara helt på engelska. Vilket ger mig friheten att skriva på svenska i den här bloggen, men det kan ännu förekomma engelska ibland.

-♥-♥-♥-

You should all go and read the new blog that me and my friend Hanna started today. She wrote the first post. An she's really good. I will not write as much english in this blog anymore, but you can all go there and read.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar