Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 19 april 2009

. 172 . DU ÄR FUL.

skrivet på X3M.

Jag förstår inte människor på t.ex. youtube som går runt och ser på andras vloggar och kommenterar "U so ugly". Om personen tycker så varför tittade han/hon på videon? Ingen tvingade honom/henne att titta på den. VARFÖR slösa tid på att kommentera något sånt?

Det är så jäkla onödigt. Jag kan inte annat än tycka synd om de personer som gör så. För de har tydligen inget bättre att göra och det är ganska så hemskt, eller hur?

Jag har fått en hel del såna kommentarer men jag bryr mig inte. För det är ingen nyhet för mig.

- Humör: jag vet inte
- Musik: formula från vardagsrummet.

2 kommentarer:

  1. Ja synd är det om folk som har ett så sorgligt liv att de inte hittar på något mer underhållande än skriva sånt åt folk.. :S
    Förstår inte hur det kan kännas bra att skriva så åt nån.. kanske de egentligen är sura på något helt annat.. men det är iaf fel att ta ut det på såna man inte ens känner.. :S USCH.

    TACK <3 för din fina kommentar :)

    SvaraRadera
  2. jaa du. Jag har också funderat på samma sak. Jag kom fram till att det är patetiska förlorare i samhället som är överfeta och saknar självförtroende. Ända sättet de tror de är någonting är att vara på internet och göra sig till åtlöje.

    SvaraRadera