Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 15 april 2009

. 168 . City of Saints and Madmen - Jeff VanderMeer

Jag tänkte att jag skulle kunna berätta vad jag håller på och läser här i bloggen. Bara för att ha någonting intressant att berätta.
Just nu så håller jag på och läser Pyhimysten ja mielipuolten kaupunki av Jeff VanderMeer på finska faktiskt. Jag brukar hemskt sällan läsa böcker på finska, men W på Sveps pratade om den här boken åt mig en dag och frågade om jag vill läsa den. Jag vill alltid läsa nya böcker och den verkade intressant, så jag sa ja. Och den är intressant. Lite annorlunda än de böcker jag vanligen läser men det är ingen dålig sak.
Det är roligt att läsa den.

Boken heter City of Saints and Madmen på engelska. Om ni vill läsa om Jeff VanderMeer så kan ni göra det här (engelska) på Wikipedia.

Föresten så hittade jag även Jeffs blogg som är hans officiella hemsida. Det var lite roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar