Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 1 april 2009

. 138 . Första April!

Jag brukar inte bli lurad på första april, eller ingen brukar lura mig, men idag var det annorlunda. O. lurade oss alla på Sveps med att komma in i rummet och förklara hur de bestämt att de skall ha ett längre personalmöte eftersom de inte haft på så länge och att vi får gå tidigare, direkt efter lunch.
Jag tror att alla i rummet blev lurade. Vi hade ändå bara till 2 idag, men ändå. Jag trodde på hans skämt i någon sekund tills jag hörde någon säga aprilapril.

Det är lite elakt att luras så. Enligt mig.

Och så hoppar vi till någonting som inte är ett aprilskämt.

Jag kommer att befinna mig i Stockholm, Sverige den 22 Maj och befinna mig på Stockholm Japan Expo 2009! Såklart tillsammans med världens finaste vänner! Jag kan verkligen inte vänta! MIYAVI kommer att vara där och allt möjligt annat roligt!


Livet känns bra nu.

♥♥♥♥♥

It's April Fools day and O. fooled us at Sveps by telling us that we could go home sooner, we all got fooled I think.

I really don't even like April Fools day anyway. It's just mean to fool people.

I just decided today that I will travel to Stockholm, Sweden and be there on 22nd of May. Stockholm Japan Expo 2009 is there and Miyavi will be there! I will have the best friends in the world with me there and it will be amazing!

I can't wait!

Did you get fooled today?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar