Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 18 april 2009

. 171 . Det är lördag.

Det är lördag och det vet ni alla troligen. Det är lördag och helg vilket betyder att man får sova länge och bara ta det lugnt. Man kan sitta i pyjamas framför datorn om man så vill. Hela dagen om det känns så.

De flesta lördagar brukar se ut så för mig. Nästan åtminstone. Jag brukar sova så länge jag vill och det är så otroligt skönt. Men nej, inte denna lördag. För jag var tvungen att stiga upp klockan 7 för att vara på skolan klockan 9. PÅ EN LÖRDAG.
Och det var kallt ute och det blåste som....jaa massor.

Egentligen så var det inte så farligt som jag får det att låta och dagen var inte så lång ändå. Dessutom så är det verkligen inte varje veckoslut. Så det är helt okej. Plus att jag fick veta att för det mesta så kommer det ändå vara 10 och inte 9, vilket är en förbättring.

Just nu sitter jag med två datorer framför mig. Pappas fina stora och min egna lilla Buddie. Jag känner mig extremt nördig. Haha.

Mina ögon har kliat hela dagen och för en stund sen började min mage värka. Det här är definitivt inte min dag!

PS. Jag köpte fina böcker igår. Japanska ordböcker! Eller en ordbok och en annan. HA! Helt underbara! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar