Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 1 februari 2009

. 42 . Oh my...

Jag har städat hela rummet idag. Helt otroligt. Jag har varit duktigare än vad jag varit på otroligt länge. Jag är så otroligt stolt över mig själv som tog mig själv i kragen och städade fint.
Ni skall få se bilder på mitt nystädade rum så fort jag fått mat i mig och haft bröderna på besök.

Dagens outfit kommer även sen, den har jag redan fotat.

Vaknade klockan 8 idag för att se på Pokémon som kom på tv. Lillebror väckte mig och så kunde jag inte bara somna så jag gick och tittade. Det var jättekonstigt att se på det när de pratade finska nu när jag är så van vid engelska.
Men det var roligt.

Sen har jag som sagt städat.

Mycket bra början på nya månaden tycker jag.

-o-o-o-

I have cleaned the whole room today. Amazing. I am so proud of myself over the fact that I made myself clean. You will get to see pictures of my cleaned room as soon as I have gotten food in me and my brothers have been here.

Today's outfit will also come then. I have already taken it.

Woke up at 8 o'clock today to watch Pokémon that came on the tv. My little brother woke me up and I couldn't fall asleep after that so I went to watch. It was weird hearing it in finnish when I have gotten used to watching it in english.
But it was fun.

And then I have, as I said, cleaned.

A very good start for this month.

English added: July 6th 5:16PM

1 kommentar:

  1. Awww du har varit så duktig! du förtjänar en cookie!

    Påmin mig att köpa en till dig på måndag ^^

    SvaraRadera