Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 27 februari 2009

. 82 . 10 fingrar.

Idag skall jag till sveps och där skall jag troligen fortsätta sitta på två datorer samtidigt och göra åtminstone 4 saker på samma gång. Såklart, jag är ju kvinna så jag kan göra det utan att det blir stopp i hjärnan. Dessutom så tycker jag faktiskt om att ha många saker att kunna välja mellan. Ibland gör jag någonting och sen kan jag byta lite hur jag känner mig.

Jag håller ju på och övar 10 fingrarssystemet. Ni vet att skriva med alla 10 fingrar. Det är jätteroligt!
Dessutom så måste jag nog försöka få färdigt min artikel idag även om jag fick tid tills måndagen, men det skulle ändå vara ganska så skönt att få den färdig.
Får se vad jag hinner med.

Efter sveps så kommer Tony hem till mig och på kvällen skall vi på teater. Det blir jätteroligt. Jag skall dessutom nog ta och städa lite tror jag även.

Men nu skall jag göra mig färdig för att gå iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar