Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 12 februari 2009

. 62 . Snart fredag!

Snart fredag. Det är ganska så skönt, eller känns så just nu eftersom jag är alldeles otroligt trött. Klockan är ju alldeles snart 12 och då är det sängdags, senast då. Jag tror att jag skall gå och spela lite Pokémon om en liten stund nu när jag klarade av första gymleadern. (jag vill påminna er om att jag är nybörjare när det kommer till Pokémonspel så det är därför jag inte kommit längre än så.)

Åh, just det, nu kom jag på att jag visst skulle fråga min bror en liten fråga gällande spelet. Jag får göra det när jag publicerat det här inlägget.

Imorgon blir det teater med Tony och mamma. Det blir jätteroligt! Vi skall se "Av ren kärlek till mig." även om jag sett den några gånger. Den är så fin att det är bara kul att se den många gånger. Jag hoppas att mitt sällskap tycker om den.

Veckoslutet kommer att tillbringas i Åbo på ett seminarium. Hur kul som helst. (Och ja, jag tänker hoppa över Alla Hjärtans Dag och göra en massa så att jag inte tänker på den dagen alls. Nej, jag tycker inte om den dagen över huvudtaget. Jag är van vid att hata den dagen.)

1 kommentar: