Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 1 februari 2009

. 43 . Princess of Pink.


Bältet är från Gina Tricot och tunikan vet jag faktiskt inte. Halsbandet köpte jag när vi var i Inari med mamma.
The belt is from Gina Tricot. The necklace I bought from Inari when my mum and me were there.
En närmare bild på halsbandet. Tryck på bilden för att se den större. (Jag lovar att ta bättre bild på den sen när jag orkar ta av mig halsbandet.)
A better picture of the necklace. Click on the picture to make it bigger. (I promise to take a better picture when I take of the nacklace.)

Rubriken kommer från det att min kära storebror kallade mig prinsessa när han kom igenom dörren. Jag blir prinsessa direkt om jag har någonting ljusrött på mig. Det är nästan lite roligt.
Som tur så händer det inte jätte ofta eftersom jag inte äger så mycket ljusröda kläder.
The titel comes from when my lovely bigbrother called me princess when he came through the door. I become a princess instantly if I have something pink on me. It's almost funny. It's good that it doesn't happen that often because I don't own many pnik clothes.

English added: July 6th 5:23PM

2 kommentarer:

  1. Fin outfit, fint halsband och din nya header är ju skitsnygg! :D

    SvaraRadera