Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 1 februari 2009

. 41 . I do not clean well.

Ni som har följt med denna blogg en tid, alltså den gamla egentligen, vet om att jag är väldigt dålig på att städa och hålla mitt rum städat. Man får verkligen alltid akta var man lägger foten när man kommer in.

Igår har jag faktiskt, hör och häpna, städat lite efter att jag hörde att mina storebröder kommer hit på besök idag. (Ja, märk väl att det faktiskt är SÖNDAG.)
Och det är ju nog lite roligare att leva i ett städat och fint rum än ett ostädat och hemskt.
Dessutom så flyttade vi en massa kläder från mitt skåp till garderoben så nu ser mitt skåp nästan tomt ut och det ryms massa mer i det. Det, mina vänner, är alltid ett stort plus.
Min kärlek för kläder har ju blivit så enorm på sistone.

Jag skall ju fortsätta städa idag, efter en några timmars sömn.
Sen skall ni få en liten rundtur i mitt sovrum.

-o-o-o-

You who have followed this blog for awhile, or the old one really, know that I am very bad at cleaning and keeping my room clean. One really has to watch were one puts ones feet when coming in to my room.

Yesterday I did clean a bit because I heard that my brothers were coming. (note that it really is SUNDAY.)
And it is much nicer to live in a clean room.
We also put some clothes from my closet to the wardrobe so now my closet seems very empty and there is room for more. That, my friends, is very good.
My love for clothes has grown a lot these past weeks.

I will continue after a couple of hours sleep.
Then you will get a look at my bedroom.

English added: July 6th 2:49 PM

1 kommentar: