Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 26 januari 2009

. 30 . Funderingar

Gud vad jag sitter och tänker och planerar och funderar. Min trötta hjärna hänger nästan inte med längre men ändå så försöker jag tappert komma på en bra lösning som jag kan leva med och göra. Men det är definitivt inte lätt för jag har 2 alternativ som jag kan välja mellan.

1. Börjar planera och söka jobb i det landet direkt och flytta så fort som möjligt.
eller
2. Först flytta till eget här och typ planera och spara och leva ensam en tid och sen flytta t.ex. nästa år.

Jag vet inte. Jag går fram och tillbaka mellan dessa två och kan bara inte välja eller bestämma någonting.
(Det är lite tur att min mamma inte läser min blogg. Hon vet inte ens om att jag planerar att flytta.)

-o-o-o-

Thinking and planing a lot. My tired brain almost doesn't follow but I still try to come up with a good solution that I can live with. It's not easy and I have two choices.

1. Start planing and search for a job in that country and move there as soon as I can.
or
2. First move away from homeand plan, save and live alone for awhile and then move like next year.

I don't know. I keep going back and forth between these two and I just can't make up my mind.
(Good that my mum doesn't read my blog. She doesn't even know that I am planing to move.)

English added: July 5th 7:40 PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar