Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 18 januari 2009

. 10 . I should be sleeping

Egentligen så borde jag ligga och sova just nu, men eftersom jag inte är så smart så är jag ju inte det. Jag fastnade som vanligt här i internetets underbara nät. Wonderful.

Intressant dag har det varit. Speciellt roligt var det att sitta i Pingus trappa och vänta på killen. Han dök inte upp alls och vi väntade och väntade. Tillslut skrev vi ett brev åt honom och la den i hans postlåda. Han visste dessutom att vi skulle komma den tiden. OCH han svarade inte i sin telefon.
Jag hoppas att han har en bra orsak.

Före det så var vi (jag, Tony och Anna) en runda till återvinningscentralen och kollade. Anna hittade en massa fat och sånt. Jag hittade en massa wrestlingvideon som jag måste köpa. Min lillebror blev väldigt glad när jag kom hem med dem.
Tycker dock synd om Tony som blev tvungen att bära omkring på dem hela dagen nästan. Jag orkade inte...haha, jag har inga krafter överhuvudtaget. Och det var 8 VHS band.

Sen på kvällen var vi hos Tony och tittade på en film. Jag tänkte nästan somna mot Tonys axel. Haha. Jag är så trött helatiden nuförtiden. Jobbigt.

Borde sova nu med. Speciellt om jag skall upp klockan 8 för att se på Pokémon när det kommer på tv.
Damn.

-o-o-o-

I should be sleeping right now but I am not that smart so I am not. I got stuck here in the internet's fantastic web as usual. Wonderful.

An interesting day it has been. It was very fun sitting in Pingu's stairs waiting for the guy. He didn't come and we just waited and waited. We wrote him a letter and put it in his postbox. He even knew that we were coming. AND he didn't answer his phone.
I hope he has a good reason.

Before that we (me, Tony and Anna) were to the recycling central and looked. Anna found a lot of plates and stuff like that. I found a lot of wrestling videos that I just had to buy. My little brother got very happy when I came home with them.
Poor Tony that had to carry them around all day. I couldn't. I have no strength at all. And it was 8 VHS cassettes.

In the evening we were at Tony place watching movies. I almost fell asleep against Tony's shoulder. Haha. I am so tired all the time these days.

I shoul sleep now. Especially if I am going to wake up at 8 to watch Pokémon on the tv.
Damn.

English added: July 4th 12:43 PM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar