Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 30 januari 2009

. 36 . En vanlig dag.


Jag som blond. Med världens finaste utväxt.

Tony och Kalle var här i dag och vi kollade på Harry Potter 4an, alltså filmen då. Den är så mysig på något vis och jag tycker verkligen om den. Även om böckerna fortfarande är bättre än filmerna så tycker jag om filmerna.
Nu måste jag på något vis få Tony att läsa böckerna.
Han verkade nästan fastna lite när han kollade på första boken här hos mig.
Muahahaahahahaa.

Sen efter det satt vi i mitt rum och pratade och lyssnade på musik och tittade på youtubestuff. Sådant alldeles vanligt.
Det var verkligen jätte trevligt.

Sen när de båda åkt så gick jag i duschen. Skönt.
Och nu borde jag sova.
Trött.
Natt.

-o-o-o-

I as blond. With world's greatest outgrowth.

Tony and Kalle were here today and we watched Harry Potter 4, the movie. I really like the movie. Even if the books are better then the movies.
Now I have to somehow get Tony to read the books.
He seemed to get a bit caught when he looked at the first book here at my place.
Moahahahahaa.

So after that we just sat in my room listening to music and talking and watching youtubestuff.
Normal stuff.
It was very nice.

When they both left I went in the shower. Lovely.
And now I should sleep.
Tired.
Night.

English added: July 6th 1:52PM

1 kommentar:

  1. Haha ja, jädrans böcker säger jag bara de kan vara lite farliga xD men det va en jätte mysig kväll.

    SvaraRadera