Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 22 januari 2009

. 24 . Allt väl.

Idag så har jag gjort en otroligt fin hemsida på Sveps. Den är jättefin och jag är allvarligt alldeles supernöjd med den. Den känns så otroligt bra.

Tony var här hos mig efter Sveps och vaktade att jag städade lite. Vilket jag faktiskt gjorde, men jag har nog en hel del kvar så jag borde egentligen inte alls sitta här.
Vi var även av och an till Pingu efter min blixt som jag vill ha med till Sverige.

På vägen tillbaka fick vi vänta 15 minuter på metron. Irriterande.

Sverige imorgon! JAG KAN INTE VÄNTA!

-o-o-o-

Today I have done an amazing website at Sveps. I am very pleased with it. It feels great.

Tony was here at my place after Sveps and watched me clean. Which I really did, but I still have a lot left.
We were also to Pingu's place after my flashlight which I want to take to Sweden.

On the way back we had to wait 15 minutes for the subway. Irritating.

Sweden tomorrow! I CAN'T WAIT!

English added: July 5th 7:28 PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar