Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 15 januari 2009

. 7 . Det kan inte ta hemskt länge.

Min lillebror kan åtminstone inte säga att jag inte skulle tycka om julklappen jag fick igår av honom. Jag har nu suttit i många timmar och spelat på det. Och jag brukar dessutom inte egentligen spela något Playstation spel alls.
Så det här är fint.

Föresten så måste jag bara berätta om en liten händelse som hände här igår när jag, Tony och Kalle satt i soffrummet på Sveps och chillade (usch, det där ordet gillar jag inte...). Vi pratade om någonting och så blev Tony tyst och jag tror att jag frågade vad han gör.
Tony: Jag söker igenom mitt ordförråd.
Jag: Det kan inte ta hemskt länge.

Och jag brast ut i fnitter och skratt, medan Tony såg konstigt på mig. Det var bästa skrattet jag fått på länge.
Ibland har jag mina moments helt enkelt.
Det var perfekt svar.

Nu känner jag mig lite trött och slö.
Gonatt om jag inte bloggar mer idag.

---

My littlebrother can't say that I don't like the christmaspresent he gave me yesterday. I have been playing it for hours. And usually I don't play Playstation games at all.
So it's good.

I have to tell you about something that happened yesterday at Sveps when I, Tony and Kalle were sitting in the couchroom. We were talking about something when Tony suddenly got quiet and I asked him what he was doing.
Tony: I'm going through my vocabulary.
Me: That can't take long.

I started laughing as Tony was looking at me with a weird expression on his face. It was the best laugh I have had in a while.
Sometimes I have my moments.
It was the perfect comeback.

I feel tired and slow.
Good Night if I don't blog more today.

English added May 16th 9:10PM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar