Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 13 januari 2009

. 2 . Mina andra bloggar.

Som första, eller egentligen, andra inlägg i den här bloggen så tänkte jag länka till min gamla blogg där ni kan läsa alla mina gamla funderingar och se på alla fina bilder, länka till mitt arkiv där jag har alla ännu äldre skriverier ur en massa bloggar och tillsist, men inte minst, berätta om min "författar"blogg som jag även skriver i. Där kan ni följa med och läsa sånt jag sitter och skriver dagarna i ända.

Min gamla blogg.
Mitt Arkiv.
Min Författarblogg.

---

As first, or really, second post in this blog I thought I would link to my old blog where you can read my old thoughts and look at all the beautiful pics, then link to my archive where I have even older writings from a lot of different blogs and finally tell you about my "writers"blog where I also write. There you can follow and read what I sit and write everyday.

My old blog.
My archive.
My writersblog.

English added May 10th 2009 4:28PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar