Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 28 januari 2009

. 34 . Lite jobbigt.

Tiden på Sveps gick sådär. Jag var definitivt inte så jättetaggad för att jobba eftersom jag hade ont i magen nästan hela dagen. Det var inte alls roligt. Så jag var definitivt inte 100% idag.

Imorgon skall jag och Camilla troligen skriva min ansökan till nordjobb. Eftersom jag inte lyckas få den skrivet hur jag än försöker. Jobbigt. Att presentera sig själv är aldrig lätt.
Jag hoppas på sommarjobb i Sverige.

Jag borde nu städa och skriva min lapp så att jag kan få några pengar för den här månaden. Jobbigt.

Allt känns lite jobbigt idag.

-o-o-o-

The time on Sveps went meh. I wasn't really in to working at all because my stomach hurt almost all day. It wasn't fun. So I wasn't a 100 % today.

Tomorrow me and Camilla will write my application to nordjobb. Because I can't get it written how much I try. To make a presentation about oneself is not easy.
I hope for a summerjob in Sweden.

I should clean and write the paper so that I can get some money for this month.

Everything feels so hard today.

English added: July 6th 1:44 PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar