Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 15 januari 2009

. 5 . Min fina familj.

Det enda jag tänker nu berätta är att min lillebror är verkligen underbar och fin. Han köpte en till julklapp åt mig igår och det var en verklig överraskning. Jag hade verkligen ingen aning om att han skulle göra det.

Jag fick The Sims paket, med 3 The Sims spel för Playstation 2an. Det är så otroligt fint att jag dör lite. Jag blev så glad att jag inte visste vad jag skulle säga.

Och nu på morgonen så meddela mamma att hon tänker betala min sverigeresa. HA. Båda flygen betalar hon åt mig.
Fina mamma. Älskar henne.

Jag har en så fin familj!

---

The only thing I will tell you is that my brother is wonderful. He bought me a Christmas present yesterday and it was really a surprise. I really had no idea that he would do it.

I got The Sims packet with 3 The Sims games for Playstation 2. It's so wonderful I want to die a bit. I got so happy that I didn't know what to say.

And now this morning my mum told me that she will pay my trip to Sweden. HA. Both flights she will pay for me.
Best mum. I love her.

I have such a good family!

English added May 10th 5:20PM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar