Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 20 januari 2009

. 19 .

Jag skäms. Jag åt chokladpudding idag och moccarutor, små såna, på Sveps. Var det inte jag som skulle sluta äta en massa godis och socker?!
Det går så otroligt fint som ni märker.

Not.

Men nu tror jag att jag skall gå och laga färdigt salladen som jag skall ta med till Sveps imorgon. Vad roligt det blir med lite omväxling! Är nästan lite trött på bara bröd hela tiden.
Fin fetaostsallad skall bli gott.

Natt, om jag inte skriver mer idag.

-o-o-o-

I feel ashamed. I ate chocolatepudding today and moccapieces, small ones, at Sveps. Wasn't it me that was suppost stop eating a lot of candy and sugar?
It's going very well as you see.

Not.

Now I think that I will go and make my salad that I will take with me to Sveps tomorrow. How lovely with a bit of variety. I'm almost tired of having to eat bread all the time.

Night, if I don't write any more today.

English added: July 4th 5:11 PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar