Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 19 januari 2009

. 15 . "Smygbög"

Mitt bloggande lider av det att jag plötsligt gått och skaffat mig ett så kallat liv. Jag tror egentligen inte att man kan kalla det liv, men ändå, någonting måste det väl även kallas.
Mitt skrivande har stannat helt och det är hemskt. Jag lider så mycket.

Har snackat om droger och alkohol hela dagen på sveps, vilket var ganska så intressant. Speciellt då vi skulle komma på bra saker med alkohol och droger. Det var en annorlunda upplevelse.

Det bästa var dock på morgonen när vi satt på morgonmöte och presenterade oss för den nya killen.
Pingu: *syftar på Oskar* "Smygbög"
Oskar: "Jaa."

Jag tror att hela rummet exploderade av skratt. Det var så klockrent. Ingen väntade sig att han verkligen skulle gå med i det skämtet men det gjorde han och det var så kul.
Oskar är så fin.

Min telefon har problem igen. Den säger fullt minne men hur jag än tar bort sms så vägrar den släppa det. Fan.

-o-o-o-

My blogging suffers cause I have suddenly gotten myself a so called life. I don't really think that it can be called life, but still, it has to be called something.
My writing has stopped completely and it's terrible. I'm suffering.

Have talked about drugs and alcohol the whole day at Sveps which was pretty interesting. Especially when we had to think of good things about alcohol and drugs. It was different.

The best thing was in the morning when we had morning meeting and introduced us to the new guy.
Pingu: *referring at Oskar* "closet gay"
Oskar: "Yes"

I think that the whole room exploded with laughter. No one thought he would play along with that joke but he did and it was so funny.
Oskar is so great.

My phone has problems again. It says memory full but even if I take away text messages it doesn't help. Crap.

English added: July 4th 2:10PM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar