Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 16 december 2009

it's long again

Align CenterImage and video hosting by TinyPic
Pic taken 10.12.09

Jag har verkligen inte märkt att mitt hår blivit långt igen. Kanske det är ett tecken på att jag har levt mera och suttit mindre ensam framför datorn. Dock så borde jag säkert få topparna klippta och det färgat igen, men det får nog vänta en tid. Såna pengar har jag inte för tillfället.

Den där skjortan har jag inte använt på jätte länge eftersom den låg långt bak i mitt klädskåp och kom fram när jag städade. Nu har jag otroligt lite i det skåpet som ni ser bakom mig på bilden. Har dock en massa halvanvända kläder i ett annat klädskåp. Ni vet, såna kläder man använt typ en dag och som kan användas mer före tvätt. Jag måste komma ihåg att ta kläder därifrån.

Nu skall jag nog läsa igenom lite bloggar. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar