Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 28 juli 2009

Friendship bracelet

Den där satt jag och pillade på i natt och idag på morgonen när jag vaknade vid klockan 10. Det där kallas vänskapsarmband och jag har länge viljat lära mig att göra såna. En dag så hittade jag en bok om det i butiken och såklart så köpte jag den.
Så det där är mitt allra första armband och den gav jag åt min mamma. Såklart att jag fotade den först för att kunna visa er. Haha.

Visst blev den fin?

Jag är faktiskt jättenöjd och det var alldeles sjukt roligt att göra den! Kommer helt säkert att göra fler!

:)

-o-o-o-

I made a friendship bracelet last night and this morning. I gave it to my mom.

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag skulle bli jätteglad om jag fick en sån av nån!

    SvaraRadera
  2. Kanske du nångång får :)

    SvaraRadera
  3. sv: Haha! Jag vänjer mig mer och mer nu med firefox, snart tycker ja väl som du !

    FINT armband!! : )

    SvaraRadera