Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 29 juli 2009

Time runs out...


Imorgon skall jag iväg och se världen igen efter många dagars hemmasittande. Jag har faktiskt inte gjort någonting sen jag kom hem från pappa nu på söndagen. Och imorgon, eller egentligen idag så skall jag och mamma iväg till hennes bästa kompis landeställe. Där kommer vi att vara några nätter och det skall bli alldeles jätteroligt! Dock så är jag lite orolig att jag kanske kommer att måsta sova i samma rum som min mamma och det går inte. För er som inte vet så snarkar min mamma och jag har svårt att somna om någon annan snarkar. Men jag hoppas på att vi får det ordnat på något sätt.

Kommer att ta med en dator, lilla Buddie, så bloggande slutar inte även om det kanske inte blir lika många inlägg per dag. Kommer även att ta med bomullsgarn så att jag kan fortsätta laga armband eftersom jag just nu tycker att det är så superroligt. Kameran kommer även med såklart och troligen en hel del annat också. Haha. Japanska ordboken kanske...
Massa böcker såklart och häfte och penna. Det behövs alltid. Speciellt när man är författare. :P

Det skall verkligen bli jätteskönt att komma bort från stan och alla rutiner. Och problem för den delen. Man kan glömma allt helt enkelt. Och dessutom så skall det bli jätte roligt att se mammas bästa kompis. Henne har jag inte sett på jättelänge!

Nu måste jag bara komma på vad jag skall sätta på mig för kläder och sånt. Och så borde jag ju sova även. Haha.

Ibland tar tiden slut.

-o-o-o-

Going to go to my mothers best friends place tomorrow and there might not be as much blogging as usual, but some I hope.

It will be so much fun!

1 kommentar: