Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 11 juli 2009

Animecon!

från X3M.

Morsning (Korsning)!

Det är sommar. Och jag har sommarlov. Och klockan är 7:01. Vad i hela friden gör jag vaken?!

Okej, jag skall hänga på Finncon-Animecon hela dagen idag som vänkäre. Jag börjar klockan 10 men kommer troligen att vara på plats redan före 10. Därför är jag vaken nu och inte ens påväg och sova. Ja, det har också hänt i sommar.

Men om ni är påväg till Kabelfabriken idag, vilket ni definitivt borde vara!, så får ni gärna säga hej om ni råkar se mig yra omkring. Troligen där vid försäljningsplatsen. Ni kan inte missa dem som är vänkären eftersom alla får en fin orange t-skjorta.

Jag var där igår på infotillfälle och där var mycket folk och det kommer vara ännu mer folk idag. En kö kommer att bildas som troligen går ner i havet. Det kan man ju inte missa!

:)

- Humör: :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar