Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 10 juli 2009

:o

Jag har just ätit 10 stycken spenatplättar och skall nu ta och klä på mig. Min mamma ligger i sitt rum och läser Harry Potter och hon kasta ut mig för att jag störde henne. Hon börjar likna mig. Jag var typ likadan när jag läste Harry Potter.

Det är lite mysigt att hon läser HP.

Jag saknar mitt långa hår. Massor. Därför den otroligt gamla bilden. Jag håller ju faktiskt på och sparar ut mitt hår igen.

Frissa snart!
Jag kan verkligen inte vänta! Dock så sa mamma just att hon vi skall åka till har en studerande där och att hon skulle låta henne börja med mig. Jag tror inte att jag vill det. Jag kan ju inte överlåta mitt hår åt vem som helst. Och att hon meddelar något sånt så plötsligt är lite jobbigt. Så jag tror att studeranden får ta mamma.

-o-o-o-
Translation will come later.

2 kommentarer:

  1. Ja låt mamma vara försökskanin x)

    SvaraRadera
  2. Jag har faktist också lite skräck för frissastuderanden!

    SvaraRadera