Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 9 juli 2009

Books and sleep.

God morgon vänner små.

Jag gick bort från datorn vid 1-tiden* igår, men låg och läste en ganska så lång stund eftersom jag verkligen inte fick sömn. Läste slut boken jag fick av Kalle faktiskt. Den var verkligen jättesöt. Rekommenderas varmt åt alla.

På tal om böcker så kan jag ju informera er om det att jag gav första Harry Potter boken åt min mamma, så det kan hända att hon kommer att läsa den i något skede. Detta gör mig mycket glad.

Ja, jag vaknade vid 9 för att jag måste verkligen ta tag i min förstörda dygnsrytm nu. Och jag är trött. Och det är härligt.

*egentligen idag...
-o-o-o-

Good morning friends!

I went away from the computer at 1 o'clock* yesterday but I did read for a long time because I really couldn't sleep. I finished the book I got from Kalle. It was really cute. I recommend it to all.

Talking about books I can tell you that I gave the first Harry Potter book to my mum, so there might be a chance that she reads it sometime. This makes me very happy.

Yes, I woke up at 9 o'clock because I really have to do something to my sleeping habbits. And I am tired. And I love it.

*today really...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar