Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 18 juli 2009

Jai Ho - Pussycat Dolls



Jag kan inte annat än älska den där låten. Den är så fantastisk! Får mig att vilja vicka på rumpan! Haha!

Jag såg just filmen Slumdog Millionaire med mamma. Den var bättre än vad jag väntat mig. Blev glatt överraskad. Om ni inte sett den så gör det för all del. Den är riktigt sevärd.

Nu borde jag ta och försöka städa golvet mitt, eftersom vi får storebrorsbesök imorgon. De kommer svimma om mitt rum ser ut såhär.

Ps. Miyavi föll i golvet idag... Killen ville inte stanna på väggen mer. Ds.

-o-o-o-

That song is so amazing. One just has to love it. Makes me want to dance!

I just saw the movie Slumdog Millionaire with mum. It was better then what I thought it would be. If you haven't seen it do so. It's worth seeing.

Now I will try to clean some of my room. Bigbrothers coming to visit tomorrow and they will faint if it looks like this.

Ps. Miyavi fell to the floor today... The guy didn't want to stay on the wall anymore. Ds.

1 kommentar: