Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 15 juli 2009

KEYZ

Jag älskar nycklar. Påriktigt, speciellt i smycken. Halsband. Förtillfället har jag på mig 2 olika halsband där båda har nycklar. Den silvriga som ni ser på bilden fick jag av kära Delli som hämtade den från Japan då hon var där. Och den andra som ser äldre ut har jag själv satt ihop. Det är alltså en nyckelring som jag gjorde till ett halsband.

Underbart. Nu vill jag samla på mig en massa nycklar och laga smycken av dem.

:)

-o-o-o-

I love keys. Specially in jewellery. Right now I have on me two different necklaces with keys. The silver one I got from Delli who was in Japan and the other one I made myself from a keychain.

Lovely. Now I wanna get a lot of different keys and make jewellery of them.

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar