Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 19 juli 2009

Flirt

(Kame har inget med inlägget att göra. Han bara gör inlägget vackrare. Vackra vackra man.)

Nu har vi ätit pasta med mögelostsås och varit ute på en promenad eftersom lilla Smilla måste ut. Smilla är min ena storebrors hund som också var med. Hon är jättefin. Nu har storebröderna åkt hem och bara lillbror är kvar här hemma. Skall väl snart ta och gå och titta på One Piece med honom. Han har varit hos pappa ett par dagar nu, så jag har inte sett honom på en tid.

Jag har bilder på mitt städade rum som ni skall få se sen när jag tittat med lillebror och fått in dem i datorn. Men det kommer bevis på att jag faktiskt har städat HELA rummet...nästan. Småhörn med högar, men nästan allt är fint och bra. Tomt golv har jag åtminstone. Och bröderna godkände det. Bra.

Jag mår lite illa just nu. Vet inte varför. Jobbigt.

NP: Flirt - The Pussycat Dolls

-o-o-o-

(Kame has nothing to do with the post. He just makes it more beautiful. Beautiful beautiful man.)

Now we have eaten pasta with blue cheese sauce and been on a walk with Smilla. Smilla is one of my big brothers dog. She is beautiful. Now the big brothers have went home and only little brother is home. Shall soon go and watch One Piece with him. He's been at dads so I haven't seen him in a while.

I have pictures of my clean room that you all will get to see as soon as I have watched some with my brother and got them on to the computer. There is proof that I have cleaned my WHOLE room... almost. There are some piles in the corners but almost everything is clean and good. The floor is empty anyway. And my brothers did approve. Good.

I feel a bit sick now. Don't know why. Not fun.

NP: Flirt - The Pussycat Dolls

English added: July 19th 9:39 PM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar