Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 20 juli 2009

A bit of text.

Inte mycket text alls i bloggen idag. Nu kommer dock en del ord från mitt håll eftersom jag känner på mig att jag måste dela med mig lite. Berätta lite saker som kommer att hända i närmaste framtiden.

Först så kan jag ju berätta att jag skall träffa söta Julz imorgon och det gör mig GLAD. Jag har inte sett flickan på en evighet och lilljäveln skall snart flytta till Piteå för att studera. För er som inte vet så är Piteå i Sverige och det är mycket långt borta. Så jag skall se henne imorgon och kommer troligen att krama sönder barnet. Förlåt i förväg.

Som nästa kan jag ju nämna att jag skall till Sverige den 8de och är i Sverige den 9de. Det var först planerat som bara en kryssning för att gå på kusinernas födelsedagskalas, men troligen så förlänger jag det lite. Jag stannar hopperligen på Nelles golv medan mamma åker tillbaka till Finland med båten. Jag tar och flyger tillbaka några dagar senare. Jag hoppas att Nelle inte har något emot det, men det borde hon inte ha.
Jag hoppas på att få träffa så många som möjligt under den resan före alla flyger åt alla håll. Flyttar menar jag såklart.

xoxo

-o-o-o-

English tomorrow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar