Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 2 juli 2009

Maooow.


Sitter här och myser i min nya stora skjorta. Den är typ världens mysigaste och jag borde skaffa shorts eller leggings att använda med den för den är så lång och trevlig. Nu har jag bara den och ett par strumpbyxor på mig. Eftersom jag tog av mig kjolen när jag kom hem.

Dör av värmen. Det är typ 26 grader ute och det är soligt och fint.

Födelsedag hade jag igår och det gick fint. Satt på Ukko Munkki en stund och sen drog Leo (inte min lillebror) med mig till Amarillo i stan eftersom de hade "godisdag". Det betyder alltså billig öl/lonkero/cider. Där satt vi en stund med ett stort gäng killar.
Sen när Leo åkte hem så åkte jag tillbaka till Ukko Munkki där Lillebror, PuffnTuff och en lillebrors kompis ännu satt och drack.

Småpåverkad var jag men det var kul. I bussen på väg till pappa såg jag och lillebror en kvinna som såg gravid ut och hon verkade påverkad hon med. Min lillebrors kommentar var att hon ser ut som om hon skulle börja föda när som helst.
Det var obehagligt.

Idag var jag och shoppade tillsammans med en gammal släkting. Roligt var det. Nya kläder är alltid kul att få.

Wah!

-o-o-o-
English later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar