Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 7 juni 2009

Emma

Jag och min kära mor var på en marknad i Hagnäs idag. För att det var så bra väder ute. Det blev en hel del shoppat igen även om jag inte borde ha eftersom jag shoppade så mycket redan igår. Men jag kunde inte motstå. Halsbandet som ni ser här brevid kostade 4 euro. 1 euro per bokstav och jag har redan länge viljat ha ett namnhalsband så tänkte jag att varför inte.

Dessutom är ju namnhalsband så fina.
Som ni ser på dagens outfit bilden så kunde jag inte låta bli att sätta på armbandet jag köpte igår. Det är ju bara så jäkla fint.


Dagens outfit består av blus från UFF och jeans som jag fått av en mammas kompis. Ja, jag lever på second hand stuff.


-o-o-o-

I went to a market at Hagnäs today with my mother because the weather was so good. I did do some shopping even though I shouldn't have cause I bought so much stuff yesterday.
The neclace you see there I got for 4 euros. 1 euro per letter. And I have wanted a nameneclace for some time now so I thought why not.

And nameneclaces are pretty.

As you see in todays outfit I had to put my new bracelet on me today. But it's so pretty.

Today outfit is a blouse that I bought from UFF and jeans I got from my mothers friend. Yes, I live on second hand stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar