Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 3 juni 2009

God Morning.

Jag sov till 8 idag eftersom jag inte behöver gå till Sveps fören efter KP så kunde jag bra sova lite längre och gud vad skönt det var! Jag måste gå om en halvtimme ungefär så jag funderar lite på att kanske äta något litet ännu, men jag vet inte. Har på något sätt lite slutat äta morgonmål eftersom jag inte är så hungrig på morgonen.

Kanske jag skulle kunna gå efter ett glas juice.

---

I woke up at 8 today because I don't have to go to Sveps before going to KP so I could sleep a bit longer and it was heaven. I have to go in halfanhour and I'm thinking about maybe eating some breakfast. But I don't know really, I have stopped eating breakfast because I'm never that hungry in the mornings.

But maybe I could go after something to drink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar